No Flash
Esteu aquí: Inici Notícies El Parc, propera seu del concurs "Ciència en Acció"
Accions del document

El Parc, propera seu del concurs "Ciència en Acció"

05/10/2010

Tindrà lloc els dies 7, 8 i 9 d’octubre de 2011

Lleida serà seu de la propera edició del concurs europeu i iberoamericà “Ciència en Acció”. Els actes se celebraran al Parc i formaran part d’un programa d’activitats per divulgar i apropar l’àmbit científic a la ciutadania.

L’Alcalde de Lleida i president del Parc, Àngel Ros, ha destacat que serà una oportunitat perquè més de 1.500 persones exposin els seus treballs científics a Lleida amb demostracions, conferències, experiments, etc. L’Alcalde remarca que “aquest certamen també pretén promoure la vocació científica entre els joves, tan necessària a la societat”.

La celebració a Lleida d’aquest esdeveniment internacional reconeix el lideratge de la ciutat i del Parc Científic en la divulgació de la ciència. L’organització del Dia de la Ciència al Carrer i la propera construcció del Museu de la Ciència també formen part d’aquesta línia de difusió científica.

www.cienciaenaccion.org

  • Twitter
Accions del document
No Flash


Parc de Gardeny, Edifici CeDiCo
1a. planta, Lleida - 25071
9732722922 973 272 922
parc@pcital.es parc@pcital.es
Accessibilitat
Visualitzadors i programes
Ajuda'ns a millorar
Avís legal