Trobada d’afeccionats als "drone" al Parc Científic
31/10/2012Lleida Drone preveu posar en marxa activitats comercials i lúdiques
Un grup d’afeccionats als drone va reunir-se el 27 d’octubre al Parc Científic per enlairar aquests aparells voladors i intercanviar experiències. Aquests afeccionats estan vinculats a Lleida Drone, originada a la Lleida Magical Lan Party, i preparen la seva participació en la pròxima edició de la Lan Party. Així mateix, preveuen posar en marxa activitats comercials i de serveis davant les noves possibilitats que ofereixen els drone.
Els drone són autosuficients per volar pels seus propis mitjans mitjançant unes actuacions preprogramades. Els aparells combinen la tecnologia més avançada en electrònica, programació i intel•ligència artificial. En els darrers temps, s’han desenvolupat ràpidament i s’han abaratit els costos dels sensors que utilitzen gràcies als avenços dels smartphone (iPhone i Android).
Mitjançant els drone s’aconsegueixen gravacions aèries de fotografies i vídeos, entre altres usos comercials. També s’utilitzen amb finalitats de defensa i espionatge a molts països com els Estats Units, Anglaterra, la Xina i fins i tot Espanya.
Per a més informació: www.lleidadrone.com